onsdag 1 juli 2009

Ändrade planer

Hej hej hemskt mycket hej!
Det har blivit ändrade planer imorgon bär det av på picknick istället för fredag för min man har fått förhinder. Typiskt men det är inte hela världen det går ju lika bra i morgon. För värmen verkar ju fortsätta och hålla i sig. Så nu ska jag skriva upp vad jag måste handla in inför picknicken. Det blir i alla fall gurksoppan och fajitas kryddad pastasallad som jag skrivit om innan. Ska strax iväg och handla in. För jag tänkte nog förbereda lite redan ikväll så man slipper stiga upp i ottan. För jag är inte direkt morgonpigg och inte människa förrän jag druckit lite
is-te:) Så imorgon far vi till havet. Nice!

Myspace Comments, Funny Comment Codes, Animations, Comment Glitters, Glitter Graphic s, Pictures, Graphics for your myspace profile and myspace comments at superhotfile .com

1 kommentar:

Ellis sa...

Ha så trevligt vid havet!
Kram

Skriv ut