onsdag 21 januari 2009

Idag öppnar Olearys igen hurra hurra hurra

GodMorgon! Ja ha då var det lillelördag igen. Bara tre dagar kvar sen äntligen är det Lördag igen visst är det gött?

Olearys har haft stängt pga ombyggnad öppnar åter igen 21 januari 2009 idag alltså? Ni som följer min blogg vet att jag och min man älskar detta stället. Underbart god mat och visar även mycket fotboll. Vi som stammisar har aldrig problem med att få ett bra bord. Undra vad det är för fotboll idag? Är det någon intressant match idag tro? Vänta lite så ska jag kolla efter kommer strax tillbaka. Hej igen!Tja inga intressanta fotbollsmatcher idag men däremot är det ju hanbolls VM. Och det är också jäkligt roligt att följa. Men det går ju på kanal4 så varför ska man åka till Olearys då undrar ni. Jo det ska jag säga er för den goda maten och givetvis för stämningens skull så klart. Vad trodde ni? Ska se om min älskling vill boka bord idag och gå och kolla på Sverige - Kuwait kl. 18.30.

Inga kommentarer:

Skriv ut