måndag 12 januari 2009

Strul dag nr1

Är det vinter eller höst? Man börjar ju undra. Regn,blåst och iskallt. Var precis dyblöt när jag kom hem för någon minut sedan. Fick slänga in rubb och stubb i torktumlaren en stund så mina kläder blir torra. Ska strax åka in till backaplan och möta upp Jörgen. Så det är bara palla sig ut i pissvädret igen. Usch jag vill inte ut igen.

Idag har allt strulat för mig först leveranser,viktiga hemsidor, datorer, skrivare som vill ha ny toner som jag inte har, sen bankomater ingen som funkade men till slut hittade jag en Yes! och sen har vi ju detta elände till väder som har gjort mig alldeles våt och iskall. Om man skulle ta och hoppa in i duschen kanske och värma upp sig lite. Hinner jag det tro innan Jörgen ringer tro och säger tid för att mötas upp. Jag chansar.

Nu är det snart kväll så vad mer kan gå fel idag?

Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skriv ut