söndag 11 januari 2009

God eftermiddag på er

Det är kallt som bara den i Göteborg idag. Blåser och är väldigt molnigt och grått så inte minsta lilla solstråle lyckas glimta fram och lysa upp min dag. Men jag får ta hjälp av min man som alltid lyser upp min dag. Vilken lyckost jag är som här gift med världens underbaraste make.

Igår Lördag hade vi tre-rätters middag. Jag och Jörgen var i saluhallen på dan och köpte in färska räkor, aioli och ciliaioli som vi satt och mumsade på till stjärnor på slottet. Till varmrätt gjorde vi vår super goda lasange. Till efterrätt blev det icas goda tiramisu. Kostar bara 20 kr och då får du 2 st supergoda desserter.

Har inte druckit min dagliga dos av mitt is-te idag så nu ska jag göra det. Men ni får ha det så bra. Så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skriv ut