onsdag 7 januari 2009

Allt från jobb till städning och roligt pyssel

Usch då var julledigheten slut. Inget mer ledigt förrän vad blir det, är det påsk eller? Måste bli det förmodar jag.

Idag ska jag städa upp lite här hemma. Trist men nödvändigt. Jag tänkte åka en sväng till pandurohobby efter att jag varit på Mediashop och packat dagens kvot av paket. Fick ju ett presentkort av mamma i julklapp, kanske hittar jag något på rean. 500 kr är mycket pengar jag kan köpa mig mycket roligt pyssel.

Funderar på om jag slänga ihop en pasta carbonara till kvällen och bjuda min älskade man på. Nu har jag fått ha min man hemma några dagar och det är konstigt vad tomt det känns nu när han är tvungen att börja jobba igen. Men bara tre dagar sen är det helg igen och jag får ha honom hemma ett par dagar.
Till min man: Jag saknar dig!

Inga kommentarer:

Skriv ut