lördag 13 mars 2010

TV kaneler i massor

Igår fick vi en himla massa kanaler. Har beställt L paketet ( så nu har vi allt). Vi har också canal+ all film och all sport. Vi har också alla allsvenskans matcher så nu ska här kollas på fotboll, film och mycket annat. Just nu kollar jag på Disney Channel. Dom här kanalerna har jag länge väntat på. Jag vet jag är barnslig men jag älskar undomsserier och tecknat. Nu ska jag fortsatte kolla in Disney. Nu kollar jag på playhouse disney och här tittar jag just nu på Nalle Puh. Han är la för söt den lilla björnen. Ha en skön lördag!

zwani.com myspace graphic comments

2 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Älskar Nalle Phu=D Ha en riktigt skön lördag!Kram

sannof sa...

Tecknat är ju toppen kul dom visar mycket bra disney filmer på dom...=)

Skriv ut