lördag 20 mars 2010

Ikeashopping!


Idag har jag och Jörgen varit på Ikea och prov legat olika sängar. Så nu är det bara att skaka fram lite pengar ur madrassen ;) och köpa en ny säng. Så vi slipper ligga i vår bäddsoffa resten av vårt liv. Inte för att den är obekväm eller så men den kan va bra att ha till våra gäster som kommer på besök. Väl på Ikea passade jag på att köpa in lite vanliga vita värmeljus, köpte också rosa värmeljus som doftar fräscht av rosor. Hittade en billig frysburk med så dök ner i min gula Ikeapåse. Nu ska jag facebooka lite kära bloggläsare men vi hörs snart av igen.

2 kommentarer:

Ellis sa...

Mycket Ikea nu, ska dit nästa helg och shoppa lite är det tänkt! =)
Kram

sannof sa...

Ja värmeljus brukar jag oxå införskaffa mej när jag är på IKEA Luktar så gott..=)

Skriv ut