lördag 21 november 2009

Matlagning och pepparkakor på G

Då var det lördag igen. Härligt härligt. Snart dags att börja med maten som idag blir cheddarsoppa till förätt och kryddiga köttbullar till varmrätt. Jag ska också ta och baka några gubbar, gummor, julbockar, hjärtan, nallar, julklockor, stjärnor m.m. Någon som kommit på vad jag dillar om? Inte så svårt eller hur? Pepparkakor är det så klart. Ett måste till första advent nästa helg. Så det är bara att lägga på ett kål nu. Ha en skön lördag!

3 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Gott allt lät. Jisses nu fick jag lite stresskänsla, baka pepparkakor, tanken har inte slagit mig ännu=( Ha en skön kväll!Kram

Tweety sa...

Vad flitig du med allt ditt bakande! Ha en fortsatt bra hel. Kramen

Hallon & Blåbär sa...

Pepparkaksbak är ju aldrig fel, ska göra en deg idag så här blir det bak i morgon, dock gissar jag att våra pepparkakor kommer se lite annorlunda ut i år eller vad sägs om traktorer, dumprar, motorcykel, prinsesson och hästar =)

Skriv ut