fredag 6 november 2009

Gokväll då var det fredakväll igen. Gud vad veckorna rullar på men tyvärr går ju också helgerna alldeles för fort. Man borde vara ledig fredag me tycker jag.

Har köpt in till pizza. Så ikväll blir det pizza kväll ala Cissi. Ska bli riktigt gott till TV.n framåt kvällkvisten. Nu ska jag ta en tråkig disk blä. Men det måste göras tyvärr för inga har inte gjort ett dyft här hemma medans jag var iväg. Man skulle ha diskmaskin det hade varit gott. Men eftersom vi bor i hyrd lägenhet känns det meningslöst att sätta in en för skulle vi flytta nu inom en snar framtid så går den ju inte att ta mig sig tyvärr. Vill ju inte slänga pengarna i sjön. Nä hoppas på att få flytta snart. Hoppas hitta mitt radhus snart och då blir det flytt ska ni veta.



2 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Håller tummarna för att ni hittar ert drömhus=D Ha en riktigt skön fredagkväll!!Kram

sannof sa...

Kul att leta lite oxå.. lycka till..=)

Skriv ut