måndag 27 oktober 2008

Sitt inte på bussen tänk gud vad trött jag är...

Jösses vad det blir mörkt fort nu. Redan vid 17.00 idag var det så mörkt att jag missade min hållplats. Sitter och tänker skönt att få komma hem jag är så sjukt trött. Men först måste jag in på Posten med 2 postförskott. Men shit jag skulle ju av här kom jag på när bussen körde. Ja ja det var inte annat att göra än att gå tillbaks igen. Gick där i godan ro och tänkte här har jag aldrig gått förut. Oj fanns det en tunnel här. Hade jag ingen anning om. Blev lite stressat eftersom jag skulle springa in på posten med innan kl. 18.00 så jag halv sprang sista biten. Jobbigt men gratis motion ska man väl ta vara på. Eller vad tycker ni?

Nu ska jag lämna över datan till Jörgen som precis kom hem från jobbet. Jag får sätta mig vid den bärbara istället.

Inga kommentarer:

Skriv ut