måndag 6 oktober 2008

Finns nu på bloggportalen

Nu har jag registrerat mig på bloggportalen för att få lite mer trafik på min blogg. Så önska mig lycka till att många vill besöka min blogg. Jag måste också säga att innan jag började blogga trodde jag inte att det skulle vara så här skoj att ha min egen blogg. Rekommenderar alla att skaffa en blogg det är jätte skoj att skriva av sig lite.

God Natt alla läsare. Vi hörs imorgon.

Snygg jag är va? Har Jörgens gamla glasögon från 90-talet. Hoppas på att få mina nya glasögon på torsdag när jag fyller år. För då har det gått 2 veckor sen jag beställde mina nya lite modernare glasögon. Den rosa färgen på jackan ska vara mörkare rosa. Dettta blev en dålig bild.


Denna jackan köpte jag i New York när jag var där i julas. Det är Ralph Lauren. Tyvärr var den lite skrynklig men vem orkar att ställa sig och stryka så här sent på kvällen.Mysbyxorna passar väl inte riktigt till men de är goa att mysa i.





Inga kommentarer:

Skriv ut