tisdag 28 oktober 2008

Ja ha då var det tisdag igen

God morgon alla mina läsare om det nu är någon som läser min blogg. Vore kul om någon ville lägga lite omdömen så jag vet om det finns någon därute som överhuvud taget läser min blogg.
Idag ser det ut att bli en fin dag i min lilla storstad Göteborg. Solen tittar fram och det ser gott ut men det är la svinkallt som vanligt.

Idag ska jag åka in till stan och gå lite hoppas på att hitta något roligt att köpa. Har lite födelsedagspengar kvar som jag tänkte köpa något skoj för. Igår spelade jag och Jörgen Wall Street igen och jag vann igen. Ärligt talat jag är ju proffs på detta brädspel nu för tiden. Får se om han vill ha revans ikväll så jag kan klå honom igen. Ha ha

Nu är det dags att jobba lite men det är så tråkigt så det behöver jag inte plåga er med.

Inga kommentarer:

Skriv ut