söndag 12 oktober 2008

Gårdagen var jätte rolig

Gårdagen var helt underbar. Vi åt brunch som Jörgen gjort. Som var jätte god. Sen gjorde vi oss iordning och åkte till Liseberg. Vi spelade lite och bara gick runt och strövade Jag vann en första vinst en ask paradis och en stjärnvinst Plopp. Så jag har choklad att bjuda på ett år framöver. Mumsigt va? Jörgen vann en dvd film Shrek 3. Vi skulle ju egentligen gått på grekisk restaurang men vi ångrade oss i sista sekund och gick till Olearys istället och kollade på fotboll Sverige-Portugal. Tyvärr var matchen rätt tråkig. Första halvlek var väl ändå bättre än andra som var rent bedrövlig. Så jag åt en hamburgaretallrik istället. Men Göteborgs godaste hamburgare går inte av för hakor så jag var väldigt nöjd med dagen. Innan vi gick hem gick vi in på Raffes och tog oss varsin öl. Sen var jag så trött att jag var tvungen att gå hem och sova.

Idag är det riktigt fint väder i Göteborg. Tråkigt bara att jag måste åka och jobba ska städa på min mans företag 2 ½ timma. Segt men det är goa pengar när lönen kommer. Sen får jag nog ta med mig Jörgen ut på en promenad i det vackra höst vädret. Vi hörs, ha de bra. Kram

Inne på Liseberg.

Olearys goda burgare

Olearys fantastiska chili con queso men jag kallar den (cheddar dip) och Jörgens aioli



Inga kommentarer:

Skriv ut