torsdag 25 augusti 2011

Betsson ODDS



Dom flesta känner väl till strycktipset, topptipset och joker. Jag har spelat dessa några gånger och vunnit småpengar. Kompisar har velat jag ska va med på en rad men jag föredrar faktiskt att spela på nätet. Sätta en peng på ett av mina favoritlag eller andra lag som jag tror kan ge mig en slant till någon resa eller något jag länge gått och velat ha. Jag tycker det är roligast att spela på mina favoritlag Arsenal och Barcelona och sitta och heja fram mitt lag och även veta att jag kan vinna en peng på att just mitt lag tar hem vinsten det är något som ger en adrenalin kick. Man slår två flugor i en smäll. Just nu har jag lite pengar på Betsson som jag spelar för. Jag gillar deras sida den är enkel och smidig att tippa via. Dem har konkurrens kraftiga odds vilket naturligtvis är bra :-)

Inga kommentarer:

Skriv ut