fredag 1 april 2011

Räkfrossa

Härligt härligt med fredag igen. Nu har jag haft min kära mamma på besök i några dagar har varit trevligt med lite besök. Så igår och idag var vi på stan. Igår köpte jag jeans, ny vårjacka, en limegrön topp, vita shorts till den varma sommaren som ska komma snart och ett par nya skor nämligen ett par jätte sköna eccoskor.

Idag gick jag en sväng min kära far så det blir räklåda ikväll med chiliaioli och pain riche. Pappa var snäll och köpte ett kilo till mig och min man också så ikväll blir det räkfrossa här. Mums, är så gott med räkor. Räkor är helt klart min favorit inom skaldjur.

2 kommentarer:

Ellis sa...

Hej!
Vad gott det lät med räkfrossa! =)
Hoppas du har haft en fin dag!
Kram Elenor

Mia systeryster sa...

Vad kul med shopping!!
Räkor är så underbart gott. NJUT!
Kram

Skriv ut