onsdag 27 april 2011

Kollar efter resor

Vart ska man åka i sommar tro? Jag kollar runt på Internet. Funderar på Prag, Italien eller Kroatien. Det är inte lätt det här. Var i Prag för några år sen och förälskade mig i denna romantiska staden. Italien är ju bara Italien man får aldrig nog av detta land. Där trivs jag som fisken i vattnet. Kroatien har jag och min man pratat om ett tag nu ska ju vara så vackert sägs det. Kanske man ska åka till något ställe där man aldrig varit förut? Bra fråga det där! Ska nu kolla vidare tänkte besöka lite olika resebyråer och se vad dom har att erbjuda. Åter kommer ;) Föresten skulle ju gärna vilja besöka Grekland och Spanien med. Undra om det är dit jag ska? Tja det är bara att kolla runt och så får vi se vad det blir.

Club4Beauty.se


LyckoBingo.com

1 kommentar:

Ellis sa...

Jag och tjejgänget var till Kroatien förra våren, helt underbart, åker gärna tillbaka dit igen! =)
Kram Elenor

Skriv ut