onsdag 10 februari 2010

Kolla på säng

Väntar på att min kära far ska komma. Inatt har jag sovit fyra timmar i min bäddsoffa lätt Jörgen sova på den bästa sidan av sängen. Så för att jag själv skulle få sova lite har jag bäddat i bäddsoffan. Jag sov dåligt men inte pga bäddsoffan utan somnade klockan ca 05.00. Kunde inte slumra in tidigare så jag låg i bäddsoffan och kollade på film tills ögonen slocknade helt enkelt.

Som sagt så är vår säng på väg att ge upp sina sista dagar så därför kommer pappa upp och vi ska åka ut till Ikea och Mio och kolla på sängar. Så får jag och gubben åka ut på lördag så han får känna och tycka till om sängen me. Han ska ju me tycka den är skön att sova i.


Här är en märklig säng. Fräck ser den ut att va men inte så smart. Tänk om man vänder sig då hamnar man ju på golvet.

Tja det här var ju en fräck säng me i pojk/flickrum kanske, Tja inget för oss vi ska ha en riktigt bra och skön säng men visst ser den god ut :) Den här hemmagjorda burgaren återfinns i Kayla Kromers hus i Texas, USA.

1 kommentar:

Ellis sa...

Klart roliga sängar, om det bara fanns de två så blir det burgaren! =)
Lycka till med sängletandet!
Kram

Skriv ut