tisdag 16 februari 2010

Hej! Läget?

Denna eländiga snö när ska det sluta snöa? Har aldrig sett på maken vad gud öser ner snöflingor över oss i år. Kan inte han där uppe sprida ut det lite så vi får nån snö nästa år me. För nu vill jag inte ha MERA snö. Hör DU det DU där uppe?

Ska snart iväg och jobba och slita lite. Sen ska jag träffa min man och en polare. Vi ska kolla på matchen Milan- Manchester-United på olearys vår stamkrog så klart var annars?

Om jag ska ha en liten undersökning här på bloggen kanske. Men vad ska jag hitta på tro? Ska ta fundera lite på det.





2 kommentarer:

Mi systeryster sa...

Undrar om han hör din bön=D Tycker oxå att det räcker nu. Kram

attis sa...

Hallojsan i stugan. Här har det inte snöat på några dar men kylan är tillbaks. Är så förbaskat less. Vi får hålla tummarna nu för våra svenska kämpar. Ha de jättenbäst vännen.
Kram

Skriv ut