fredag 15 januari 2010

Sur, irreterad, vansinnig, arg, förbannad

Ovan ord är precis vad jag är nu. Först lägger min stora data bara av och har då med inget Internet där, skönt att man har bärbart Internet tänker jag men vad gör inte det då jo det har också lagt av. Så jag har inget Internet alls hemma nu, vad sjutton vad man är beronde av Internet Vad ska jag nu göra på kvällarna? Inga blogginlägg kan läggas in inte kolla min facebook. Dumma datorer vad ni ställer till det. Hoppas på att få igång nån data i nästa vecka. Nu ska jag åka hem till mina dumma datorer. Vill inte va kvar på jobbet längre, eller föresten Internet finns ju här. Men gud vad tråkigt att sitta här. Nä hemåt far jag nu.

Ni får mer än gärna lämna lite kommentarer som jag kan läsa när jag är tillbaks på jobbet. Kunde va kul nu när jag är sur. Ha en skön helg! Kram

1 kommentar:

Ellis sa...

Hopas ni får ordning på internet!
Sitter hemma ikväll och ser på Let's dance, blev ingen dans för mig ikväll.
Ska värma mig med te nu, i min största kopp! =)
Kramar

Skriv ut