fredag 29 januari 2010

Bagarn och kocken

Jag är sugen på lite nya mat och bakprodukter. Funderar på om jag ska köpa in lite nytt till mitt kök. Lite färg hade gjort susen.

OJ ser ni!! Vad mycket fina grejjer dom har där. Jag vill jätte gärna ha en ett par plankstekar har länge letat efter sådana och nu har jag hittat dom hos bagarna och kocken. Vill också ha nya slickepottar, en färgglad kavel hade kanske piffat upp och några nya burkar till kyl och frys i fina färger de har hel drös av absolut nödvändiga små grejjer till köket som jag inte visste att jag behövde. :)
Om man ska ta gubben och åka dit imorgon den ligger ju här i Göteborg. Måste nog ta mig dit imorgon. Har dom öppet imorgon tro? Får nog ta och kolla upp det först innan jag bokar in nåt. Jippi dom har öppet 10- 15 imorgon. Kanske hamnar jag där imorgon annars ska jag åka dit i nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skriv ut