torsdag 10 december 2009

Vilken dag


Jösses vilken dag jag hade igår var ute och farde hela dagen. Gårdagen började med att jag sov dåligt upp tidigt för att hänga med Jörgen in till cityakuten för att ta svininfluensa vaccinet. Blev enormt trött och fick yrsel. Åkte hem och la mig en och en halv timma innan det var dags för nästa otäcka besök nämligen tandläkaren. Så då blev det sprutor i munnen istället.


Efter tandläkaren bar det ner till jobbet sen upp till coop för att handla till Jörgen jobb sen ner igen till Jörgens jobb sen var det dags att lämna filmer på hemmakväll sen bar det av mot nordstan köpte in några öl inför helgen. Så gott det var att komma hem efter en heldag av fläng hit och dit.


Efter som jag hade namnsdag igår så bjöd Jörgen mig på en öl nere på Raffes. Gott att bara få sitta ner och snacka lite skit


Så idag ska det inte bli så mycket flängande. Ska bara in till SEB och växla in mina skattepengar som äntligen kom igår. Efterlängtade pengar, så idag ska jag shoppa julklappar. Nu ska jag ta och dricka mitt is-te och bara koppla av lite. Så ha en bra dag gott folk.

1 kommentar:

Mia systeryster sa...

Blev andfådd av att bara läsa=D Hoppas du får det lugnt o skönt ikväll!Kram

Skriv ut