måndag 21 december 2009

Snön är här och jag är sjuk

Det har snöat här idag så nu ligger snön vit på marken. Det är så vackert och det lyser upp. Hoppas nu bara det ligger kvar till julafton.

Jag har fått rethosta och är förskyld lagom till jul. Så idag håller jag mig inomhus. Har druckit ett glas med C-vitamin och nu dricker jag honungsvatten och knapprar halstabletter. Måste bara bli frisk tills på onsdag då jag och Jörgen ska ha uppesittarkväll med lite julmat och så är det dags att avsmaka julskinkan. Inte roligt att sitta och vara sjuk då.

Snöplogarna har att göra idag nu kommer han igen. Nu ska jag kolla på film för jag orkar inte mycket annat just nu.


2 kommentarer:

Ellis sa...

Krya på dig och hoppas du hinner piggna till innan jul!
Kramar

Mia systeryster sa...

Krya på dig, typiskt att bli förkyld just nu! Kramar om

Skriv ut