onsdag 16 december 2009

Julklappar slås in

Har suttit och slagit in julklappar till mina nära och kära. Och så försökte jag mig på rim men det gick inget vidare så jag sökte efter rim på Internet istället och hittade en bra sida med lite av varje inför julen. Så jag lånade några rim härifrån och skrev på mina paket. Jag är inget bra på att få ihop rim det rimmar aldrig. Så jag behövde helt enkelt lite hjälp och hjälpen hittade jag här

Bla dessa rim lånade jag:

BokMångsidig sak med rätta
kan man kalla detta

Kalsonger
Tajta sådana gör Dig smärt
när dom sitter på Din stjärt

Ger min egen hjälte
en klapp under hans bälte

Med ett ben i varje hål
värms Du runt Din bål

TröjaMed denna sak är mjuk
den behöver du när du är sjuk.

Här är några av dom jag använt, det finns massor fler rim att ta del av.



1 kommentar:

Mia systeryster sa...

Vilka bra rim, bra tips med den sidan!Kram

Skriv ut