lördag 22 oktober 2011

Spelat lite

Finns det något bättre än att i höstrusket göra lite god mat, ta fram en flaska vin och sedan sätta sig och titta på en spännande match helst med mitt favoritlag Arsenal. Ännu mer spännande blir det om man har spelat på matchen. Jag brukar mest spela singelspel. Spelar man en trippel så nog går två matcher rätt men inte den sista.  Jag och min man har konto hos två spelbolag så vi tittar alltid vilket av bolaget som ger bäst odds, det kan skilja ganska mycket ibland faktiskt. Vi har den sista tiden haft lite flyt och lyckats pricka in ett par matcher vilket självfallet är roligt.  Jag lyckades bland annat pricka in att Arsenal skulle vinna förra lördagen vilket dem självklart gjorde. Vi har tänk att köpa något roligt för pengarna till jul eller kanske göra en resa.  Idag är det många spännande matcher så det blir nog att vi spelar på någon av dem och förhoppningsvis utökar vi kassan lite.

Inga kommentarer:

Skriv ut