måndag 17 oktober 2011

Har vunnit

Jag spelade bingolotto för några helger sen men tycker det blir allt för segt. Är för dåligt med vinster och bara en massa annat som man inte själv kan va med i och det är lite tråkigt tycker jag. Så nu har jag spelat lite på nätet i stället tycker det är roligare, är inte en massa annat tjafs och en massa andra spel. Utan när man spelar bingo på nätet kan man faktiskt vinna lite pengar. Jag har haft lite tur den senaste tiden och vunnit ihop lite pengar som jag stoppat undan till att göra något roligt med min man i  December. Roligt och känna att man faktiskt lyckats vinna ihop en summa och göra något skoj för det. Så nu kollar jag runt lite på vad vi kan hitta på ska bli jätte skoj. Så bingo är en skön avkoppling efter en lång höstdag med regn och rusk.

Inga kommentarer:

Skriv ut