lördag 21 juli 2012

Rabatter gillar jag


Jag älskar rabattkoder, kampanjer och tävlingar. Allt som är gratis är bäst men vem tycker inte det? Jag har nu gått på semester och vad passar inte bättre då än att få lite gratis är ju så mycket utgifter som flyger iväg just under semesterperioden. Så jag hittade in till en bra hemsida nämligen rabattkod som jag tycker är väldigt bra inom kläder, hälsa och skönhet. Så behöver du nya kläder eller vill du sälja ditt guld, just nu finns det rabatter på de mesta inom kläder, hälsa och skönhet som sagt va. Kolla in rabattkoder redan idag du med jag tror inte du blir besviken.

Funderar om jag skulle ta och utnyttja en av kampanjerna hos bubbleroom som har rea upp till 30% om du andvänder rabattkoden som finns. Man blir verkligen glad av sidan må jag säga för jag tycker designen var väldigt inbjudande.

Nu ska jag ta och gå ut på balkongen och dricka upp min cappuccino och njuta av semestern.


Bubbleroom Hedbergs guldYves rocher

Inga kommentarer:

Skriv ut