onsdag 22 juli 2009

Hejsan nu är jag hemma igen...

Ena sekunden regnar det sen är det strålande sol andra vad ska detta ta vägen. Bara två dagar till semestern så nu är det dags för solen att skina på himmelen hela tiden.Inget mera regn nu tack! Nu har jag varit och jobbat och så var jag på en kinesisk restaurang med min man och åt lunchbuffe. Dom har jäkligt goda kycklingspett och ris och currysås till detta mums filibabban. Nu ska jag dricka lite is-te och kolla in vad som hänt på facebook och så kollar jag väl in några bloggar.

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codesJellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes










1 kommentar:

Majsan47 sa...

Det är verkligen inget stadigt väder nu, man kan inte planera ett skvatt känns det som. Men så är det ju också fruntimmersvecka, vi får hålla tummarna att det blir bättre snart.
kramar

Skriv ut