söndag 26 juli 2009

Funderar och funderar...

ImageChef.com

Då var det söndag och jag har precis vaknat till liv. Jag och Jörgen sitter här och funderar på vad vi ska hitta på idag. Vi har Liseberg som ett förslag Men det var inte så länge sedan vi var där så vi försöker komma på något mer. Men vad är frågan?

Igår hade vi en mysig dag på Ikea och Rusta vi köpte 2 st korkskruvar för vi har nog ett litet spöke i vår lägenhet som älskar korkskruvar för dom bara försvinner "POOFFF". Men nu köpte vi två utifall en försvinner så har vi en i resärv. Vi köpte också nya skärbrädor. Fräscht att byta ut dom gamla. På Rusta köpte jag lite bakplåtspapper och Jörgen köpte 2 st Pc spel för 49 kr.
Sen åt vi på ikea igår, Jörgen tog gravad lax och jag tog Ikeas klassiska rätt köttbullar, brunsås och potatis. Nu ska jag umgås lite med min man. Men ha de bra!

1 kommentar:

Majsan47 sa...

Så du har köpt lite av varje. Rusta är bra, ibland hittar man riktigt bra grejer där.
Jag har precis haft en stund med min man, vid middagsbordet. Så nu blir det bloggen ;-)
Kram kram

Skriv ut