lördag 11 juli 2009

18 år :)

Jörgen dammsuger och jag ska strax börja duka lite inför kvällens indiska tema. Jag har varit på systemet och handlat in öl och vin till kvällen. Som vanligt så är jag bara 18 år när jag går på systemet och handlar. Men visst det gör mig inget jag är glad för att jag ser ung ut fortfarande fast man närmar sig 34 år i oktober. Hur många gör det? Hihi :) Jag får säkert vissa leg till det att jag är 50 år:) Nu ska 18 åringen ta och göra lite nytta. Ha en bra Lördag!

3 kommentarer:

sannof sa...

le och va glad för det.. inget botox för dej då.. hahah ha en skön helg..=)

Mia sa...

Jag får ALDRIG visa leg =( Ha en bra söndag!!Kram

Ellis sa...

Jag bruka råka ut får sånt också, fast jag snart är 35! =)
Bara att le och se glad ut!
Fick höra på dansen av en kille (som såg ut som 30 men var 39, skumt det där), att jag inte kunde vara mer än max 28, såg alldelens för ung ut för att vara snart 35. =)

Skriv ut