fredag 17 juli 2009

Äntligen fredag...

Fredag hurra hurra!!!
Nu är solen och varmen tillbaks igen. Idag ser det ut att bli en kanon dag. Till kvällen idag ska jag göra pizza, här har ni receptet. Jag har deg kvar i kylen sen vi gjorde pajer. Så idag tänkte jag utnyttja lite och helt enkelt slänga ihop ett par pizzor. Kanske det är så gott väder att vi kan slå oss ner ute på balkongen med en kall öl och varsin mumsig pizza.

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

7 kommentarer:

Lindis sa...

Jag funderar på att baka pizza med, kram

Lindis sa...

SV: ja, det är jättegott, nu är det bestämt, pizza och öl blir det ikväll. det var du som fick mig att bestämma mig för pizzan =) kram

Lindis sa...

SV: haha tack detsamma =)

Majsan47 sa...

Det är sommarmat tycker jag, pizza och öl. Smakrikt och aldrig fel.
Önskar dig en riktigt skön fredagkväll. Kram kram

Ellis sa...

Jag gjorde paj idag, pizza får bli en annan dag! =)
Kram

Mia sa...

Låter super gott!!Hoppas hela helgen blir så här fin!!Kram

Hallon & Blåbär sa...

Mmm, pizzorna lät riktigt goda.

Ha det bra!

Skriv ut