onsdag 14 april 2010

Underbara sol

Oj oj vilket väder vi har idag. Har varit ute i solen och gått en promenad. Härligt att värmen äntligen är här, hoppas nu bara att den håller i sig. Vill inte ha kyla igen. Idag har jag verkligen fått lust att åka ut i skärgården och sitta på en klippa och kolla ut över havet. Vad härligt det vore. Får hoppas det är fint väder även till helgen så jag och min man kan ta oss en tur ut till vår favoritklippa nämligen ute på Källö-Knippla. Åhh vad jag längtar.

Nu ska jag ut på balkongen och sätta mig en stund med min lilla bloggdata. Inne kan man ju inte sitta när det är så här fint väder. Nä ger mig själv en spark i rumpan så jag hamnar på balkongen istället :D

1 kommentar:

Mia systeryster sa...

Helt underbart är det, men har hört att i morgon kommer kylan hit till stockholm igen:( Kram

Skriv ut