torsdag 20 augusti 2009

Mönster till ett smyckeskrin

Rena rama bastun ute. Idag är det hett alltså. Måste hoppa in duschen tror jag och svalka av mig lite innan min man kommer hem. Så man kan gå ut och sätta sig i varmen igen. Idag har jag varit på bokia och köpt en mjuk blyetspenna så jag kan förra över mönstret jag ska måla på smyckeskrinet. Så efter duschen blir det att kalkera över mönstret helt enkelt. Vill ni se vad jag ska måla? Okej då, här är ett litet smakprov för er som är nyfikna i en strut :) Ser ni vem det är? Någon som vet? Lätt eller hur? Jag vet ;)

2 kommentarer:

Ellis sa...

Lilla sjöjungfrun ser jag! =)
Hoppas det går bra att föra över.
Jag mår bättre idag, bara lite huvudvärk och den borde försvinna snart!
Kram

Majsan47 sa...

Jag ser att det är en sjöjungfru. Vad fint det kommer att bli
Kram

Skriv ut