onsdag 5 augusti 2009

GodMorgon...

Idag skiner solen äntligen. Så idag kommer det nog att bli en kanon dag. Sitter nu och äter frukost och funderar på varför jag sitter inne när jag kan sitta ute på altanen. Ja ja nu har jag snart ätit klart. Så då får jag väl gå ut och sätta mig med min bloggdator. Idag blir det lugnt, igår var vi inne i stan. I Göteborg hittar jag ingen klänning men i småstan hittar jag en jätte snygg lila. Jag köpte även ett par nya puma skor. Hade ju hål i dom andra så det regnade in när det öste ner inte gött.



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


1 kommentar:

*tingeling* sa...

Hej hopp i stugan! Har varit ute några vänder på morgonen, väntar nu på att hundarna ska vakna så ska jag sticka ut näsan i solen igen :) ha en fin fin dag :)

Skriv ut