måndag 17 augusti 2009

Hej!

Ja ha då var semestern slut. Trist jag hade velat ha en vecka till. Men idag är det dags att börja jobba igen.

Igår var vi lite halvsega här hemma trötta efter lördagens kräftskiva. Men vi hade det jätte trevligt. Men jag och vår kompis som bott hos ett par dagar åkte in en sväng till stan och gick lite i affärer. Vår kompis shoppade men inte jag. Men jag hade velat ha en ny plånbok faktiskt som jag hittade på Åhlens. Vid kl. 17.00 träffade vi Jörgen vid Olearys för lite mat och fotboll. Vi åt hamburgetallrik och kollade på Tottenham mot Liverepool. Sen bar det hem för att päsa i soffan. Vi va väldigt trötta alla tre.

1 kommentar:

Majsan47 sa...

Jaså är semestern slut. Vad trist det är när man har lång tid till nästa semester.
Jag behöver också en ny plånbok, men har inte hittat någon bra. :(
Kram

Skriv ut