onsdag 7 mars 2012

Restaurangbesök


Åh fisk och skaldjur är så mumsigt, älskar det.  En bra sida om du ska bokabord är bookatable. När vi var i Stockholm förra året bokade vi bord via dom till en fiskrestaurang som heter Melanders Fisk. God mat och väldigt prisvärd restaurang som gick direkt in i våra hjärtan. Kommer att besöka denna resturangen igen helt klart när jag kommer till storstan framöver. Det som också gör dom lite unika i sitt slag är att dom har en delikatessbutik och vinbar. Jag älskar ju både lite fantastiska delikatesser och vin så passade mig alldeles ypperligt. Så handla lite färska råvaror från delikatesserna och gå sätt dig med ett gott glas vin. Vad sugen jag blev på en skaldjursoppa nu om man skulle ta och göra sig idag till lunch tro. Tar ofta det på fiskresturanger till förrätt för soppor är ofta väldigt krämiga och ljuvliga. Japp räksoppa får det bli idag ska strax bege mig ner och handla in lite till min räksoppa.

Inga kommentarer:

Skriv ut