onsdag 7 mars 2012

Inredning


För 1 år och 4 månader sen flyttade vi till en större lägenhet och dom som bodde här tidigare hade badkar men i vår gamla lägenhet hade vi duschkabin och det saknar jag ibland må ni tro. Fast jag gillar att ligga och gotta mig i badkaret men dusch tog mindre plats och vi kunde ha ett blått badrumsskåp i badrummet också men det fick nu plats på lilla toaletten istället. Hade jag bott i bott i ett hus så hade jag nog sett till att ha både och. Men inte så lätt när man inte gör det. Men vi har ändå försökt att få det som vi vill ha det men man kan göra så mycket för att få sitt badrum personligt. En duschkabin som är som jag skulle vilja ha här nedan. Jag älskar blått och tycker det passar i badrum så det har vi som färg det ger en liten färgklick.



Inga kommentarer:

Skriv ut