tisdag 25 oktober 2011

Pokerkväll

Vi satt här jag och min man och konstaterade att det inte fanns något roligt på TV. Började spela lite poker på nätet istället en skön avkoppling efter en lång dag ute i kylan har varit ute och kollat efter julklappar. Nu när jag satt här och funderade på julklappar och poker slog det mig kanske ska ta och köpa ett pokerset till min man i julklapp så kan vi alltid spela live med varandra fast det är roligare när man är ett gäng. Får bjuda över våra kompisar på en pokerkväll i januari. Nån som vill komma? J Jag ska väl inte säga att vi är några experter men vi gillar att spela för småsummor ibland.  Skulle aldrig spela utan pengar blir alldeles för trist i längden och man lägger ingen energi i pokerspelandet då. Gillar också att spela live det är väldigt skoj men det händer mer sällan nu för tiden och då blir det någon pokersajt på nätet istället. Brukar ha tur när jag spelar Live går alltid hem med extra pengar i plånboken och det känns kanonbra. Nu kommer min man så nu ska vi fortsätta at spela nät poker. Önska oss lycka till!

Inga kommentarer:

Skriv ut