fredag 16 september 2011

Boka bord

Jag och min man ska åka upp till Stockholm i november och gå på julmarknader. Ska bli så roligt att få komma bort lite och bara rå om varandra och få en massa julkänslor. Ett pirr i magen som man bara får när det är dags för julmarknader. Så jag sitter nu här via internet och kollar efter en fin restaurang och hittade då en sida som heter bookatable. Jag tycker denna sidan var väldigt smidig och lätt att leta upp precis vilken restaurang du är intresserad av. Och här letade jag mig fram till en jätte fin restaurang som ligger centralt vid Stureplan den heter Restaurang Sturehof. Vad vore väl inte bättre än att avsluta vår vistelse i Stockholm med en riktigt fin middag på en av Stockholm finare restauranger. Ska höra med min man ikväll och se vad han tycker. Men det lutar nog till att vi bokar ett bord här när vi kommer till storstan och ska rusa runt på en massa mysiga julmarknader. Tänk att få känna doften av brändamandlar och äta julgodis och kolla på alla mysiga julsaker man blir ju alldeles salig av lycka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så välkommen till världens vackraste och bästa stad

Skriv ut