onsdag 9 september 2009

Lyx

Idag har jag haft en mysig dag inne stan med min far. Vi har varit inne i saluhallen och jag har fått en massa gott av min far. Bla har jag fått 2 st entrecote, kryddsmör smaksatt med persilja och dragon och potatisgratäng att bara varma i ugnen. Enkelt och smidigt. Vi fick också ett par fina ostar. Imorgon blir det färsk pasta för min del med en fyllning på ruccola,vitlök och ricotta till detta blir det en supergod tomatsås och kanske något annat köttigt till detta. Men det är imorgon idag blir det som sagt entrecote. Här blir det lyx en onsdag kväll. Men det är vi värda efter helgens jobb.

2 st röda fina viner har jag också fått. Passar bra till osten. Mmmm det vattnas i munnen.

Vi har varit på Palace och ätit lunch. Kanon gott. Jag åt pasta och till efterrätt blev det en creme brule och en cappuccino. Så det har inte gått någon nöd på mig idag inte.

Ikväll blir det också att heja på Sverige och hoppas på att vi gör många mål. Nu måste jag sticka ut igen. Ska träffa min man och en kompis en stund.

1 kommentar:

Mia systeryster sa...

Men vad sugen du gör mig!!Blir alltid gottissugen när jag kommer int till dig!Ha en skön kväll!Kram

Skriv ut